Wednesday, February 1, 2017

LOOS! Kingin ühele sõbrale unenäopüüdja

Olen lõpuks oma toimetustega sealmaal, et Elise unenäopüüdja on valmis ja üks unenäopüüdja peaaegu et valmis. Ja ma võin õnneliku südamega öelda, et see ongi see, mida mulle teha meeldib. 

Ja et mulle niiväga selline nikerdamine meeldib, siis otsustasin ühele Tõrukese sõbrale ka unenäopüüdja teha. Kes tahab? Käpad püsti!! Käpad tagasi klaviatuurile/nutiseadme ekraanile ja anna oma soovist teada nii nagu facebookis ikka.

1. Sellelesamale postitusele (facebookis) ootan kommentaare, et milline võiks olla just sinu unenäopüüdja. Pane kirja värv, suurus või mitme rõngaga see olla võiks. Kui ei tea, kirjuta niisama, et soovid osaleda.
2. Jaga seda postitust. 
3. Ole Tõrukese sõber.

Aega on sõbrapäevani. Teeme nii et... kella 15.15-ni.

PS! Emps ja Kessu, tehke kindlasti ära, siis ma ehk ei nuta, kui keegi teine ei taha.
  
Ja esimene stiilinäide siin:







Et uni veel rahulikum oleks, panin püüdja keskele ametüsti. 

Tänan tähelepanu eest, TSAUUUUU!!!





No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi