Monday, February 27, 2017

Lobisen täitsa niisama

Heiheii.

Mina ikka endiselt siin olemas. Ma saan aru, et see ongi muutumas tavaks, et kirjutan siin korra kuus, aga las ta siis olla nii. Ma ei hakka ennast piitsutama ega sundima. Mind ajavad üldse viimasel ajal närvi sõnad "peab" , "tohib" , "võib". Lisaks on paljude facebooki sisustus ja muude lehtede pealkirjad lubavad ja keelavad. Kui ma olen 30 täis, siis peavad/ tohivad mu garderoobis olla just need 7 eset. 12 viga, mida tehakse kodu sisustamisel. Oehh seda rumalust. Kui mulle meeldib teistmoodi, siis see ei ole ju viga. 
Kaldusin pisut kursilt kõrvale. Lühidalt- kirjutan nii tihti kui tuju tuleb, sellest, mis hetkel hinge kriibib või paitab. Ja kui ei kirjuta, siis lihtsalt ei kirjuta.
Küll aga meeldib mulle viimasel ajal instagram. Sest pilt ütleb ikka rohkem kui pikk piltideta blogipostitus. Või siis siiski mitte!! Eks tegelikult on faktoriks ikka aeg. Klõps ja valmis! Meie instapildid on SIIN


Teate, et ma peaksin varsti jälle tööle minema? Mul läheb süda pahaks ja hakkab kõht valutama selle peale. Rasedana ütles mitu inimest mulle, et ahhh mis- oled paar kuud kodus ja hakkab igav, tahad tööle ja teiste inimestega suhelda. No ei! Suhtlemiseks ei pea ju tööl käima. Mulle täitsa piisab sellest pisikesest tutvusringkonnast, kes mu ümber hetkel on. Igav kohe kindlasti ei ole, sest ega ma siis niisama telekat ei vaata päevast päeva. Lõpuks ometi on mul aega teha unenäopüüdjaid, bannereid (kui Elis "aitab" siis õnnestub ühte asja teha ka mitu korda) ja sada uut plaani on juba peas. Ma panen kohekohe midagi müüki ka, sest endale seitset unenäopüüdjat pole vist mõtet teha. Kui tulevikus midagi huvitab, aga liiga kallis tundub, siis tasub uut hinda ka küsida, omadele ikka teen alet. Ja erisoovid on ka teretulnud. 
Muide- asjad panen esialgu vist siia blogisse üles. Et neid on mul hetkel umbes käputäis valmis, siis ei ole mõtet mingit uhket ja uut poodi üles luua. See on tulevikumuusika. 
No ja kuidagi ei saa ju mööda minna Elisest. Ei saa hakata igav sellise energiapommi kõrval. Kui ta just mööda diivaniserva täie hooga edasi-tagasi ei jookse, siis ta teeb seal valimata suunas kukerpalli. Kui ta kukerpalli ei tee, siis ta kiusab Kiirat. Kui ta Kiirat ei kiusa, siis kiusab Kiira teda. 

Hea meelega paneks siia lõppu ikka ühe pildi ka, aga mul ei ole arvutis uusi pilte. Vanu ka ei ole, sest arvuti on ikka veel liiga uus. Aga instagramis on kohe mitu.

Head ööd!


 

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi