Wednesday, January 18, 2017

TO DO!

Helloouuuu!

Mu pea on nii paksult mõtteid ja ideid täis, et raske on eksisteerida. Teha on nii palju, et kusagilt ei oska alustada. 

Mul on selline suur viga küljes, et ma võtan korraga liiga palju asju ette ja siis ei suuda korralikult ühele asjale keskenduda. Õhtuti ei saa magama jääda, sest ideed lihtsalt keerlevad ja keksivad mu silme ees. 

Mõnikord õnnestub mul see tohuvapohu paberile downloadida- a la mingisuguse TO DO listina, aga seda vaid mõneks tunniks, pea hakkab kohe uuesti peale. 

Mu hetke TODOOO:

  • koristada
  • Elis magama panna
  • riided annetamisesks ära sorteerida
  • Sokisahtli tellimus ära teha ja võimalikult nunnukad sokid meie naisperele varba otsa leida
  • Kui Sokisahtlist just seda nunnut ei leia, siis mujalt otsida
  • Elis "vanni" (ehk siis täispuhutavasse basseini, sest vanni meil ei ole)
  • Enne seda peaks jalutamas käima. 
  • Mis me homme sööme/kas poes peab käima?
  • Oma alasti Barbiedele pean riided selga õmblema (jah, Barbiedele!! Mul on 2 plastikut, kes on mulle mingi tähendusega, aga üsna alasti. Teeks need Elise jaoks.. no ja olgem ausad-ka enda jaoks korda)
  • Elise unenäopüüdja lõpuni tegema.
  • Ahjaa, Kristallihaldjate tellimus / külastus on vaja ära teha.
  • Ja unenäopüüdja jaoks sulgi juurde vaja otsida 
  • Mul on 2 vana läpakat. Seega umbes 10 aasta jagu pilte ja rämpsu ära sorteerida.
  • Elise beebialbumit on vaja täita.
  • Enda tuppa korralik panipaikadega töölaud meisterdada.
  • Mul on idee raamatu jaoks, hakkaks siis sellega lõpuks kusagilt pihta.
  • Ma olen nüüd FIE/vabakutseline loovisik. Selle staatusega peaks midagi toimetama hakkama.
  •  Titeasju on vaja müüki panna. 
  • Elise tuppa seinavalgusti on vaja lõpuni teha.
Aga enne kõike seda tahab mu laps "õuuuaa" (juua!)

Nii et kõik see pahn peab veel 5 minutit ootama.

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi