Thursday, January 12, 2017

Mida ma endale jõuludeks kinkisin

Ma sain nüüd oma suurest unest lahti. õigemini on uni alles, aga mõistus kuidagi -------- teravnes.

Aga räägin siiski edasi ka unest. Nimelt sain lisaks muule pudipadile jõuludeks/juubeliks läpaka, printeri ja madratsi. Läpaka ja printeriga teen alles tutvust. Kohutav on eri saitidel oma kasutajanime/parooli meenutada. Jälle kõike installida ja nii edasii. Aga vähemalt mu space-klahv töötab, ma saan läpaka vaevata laadima ja mälu on ka oma 4 korda rohkem. 

Aga siis see madrats. Madratsi tellisime endale ise ja see jõudis kohale 23ndal detsembril. Nii et 24ndal ärkasime juba mõnusa uue värske madratsi peal. 

Vana madrats oli juba nii mühklik ja auklik, et mina oma veidi vigase seljaga toppisin endale igalepoole patju toeks, õgisin valuvaigisteid ja ikka magada ei saanud. 

No ja siis ükskord lõpuks ometi pakkus mulle tüütu telefonimüüjanna seda, mida mul päriselt ka vaja läks. Ma oleks nagunii hakanud lähipäevil Topshopi/Dormeo lehte uurima, aga tädi jõudis ette. 

No mis ma siis oskan öelda. Tellisin endale selle Fresh Prima (või midagi taolist ) madratsi ära ja sain sünnipäeva tõttu veel alet kah. Tekki ei saanud!!! Telekas vatras ja netilehtedel hüppas silma, et kõik kes madratsi ostavad saavad jõulukingiks juurde superhüpermaailmaparima teki. A et mul oli sünnipäev, siis pidin jõulukingist suu puhtaks pühkima. Loogiline, onjueksju?!

Okei, mul ju tegelikult on tekk juba olemas. Kui päris ausalt nüüd ütelda, siis lausa mitu tekki :D

Täna helistas keegi tädi uuesti ja pakkus, et kas ma oma uuele madratsile siis uut kattemadratsit ei tahaks ka. Või kui mitte kattemadratsit siis ehk veekeetjat !?!??! Seletasin siis talle, et tean küll, et neil head tooted-kui midagi vaja on, eks ma siis ostan, aga oma helistamistega viivad nad mu lõpuks selleni, et isegi kui hea hind ja toode on, siis ma ostma ei hakka. Lubas siis märkme juurde teha, et ma kohe üldse ei taha nendega rääkida.

Aga madrats on hea. Esimesel õhtul me lihtsalt olime pea pool tundi ja lihtsalt nautisime. Päriselt ka oli see tunne, et ma hõljun pilve peal. Lebasin seljali ja tundsin kuidas keha puhkab. Madrats on 40 cm laiem ka kui eelmine, nii et kui ma ka käed-jalad laiali loobin, siis ei pruugi ikka Hannesele vastugi minna.

Kui nüüd veel voodi ka oleks, siis oleks ju lausa luks värk!

             Isegi Elis mahub meile kaissu. Kunagi tulevikus ehk väike Antsuke ka.

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi