Thursday, January 12, 2017

14.05
Nonii.Elis magab juba pool tundi. Ma olen lihtsalt kohutavalt väsinud, aga magada ei suuda. Elis on koguaeg kehvemapoolne (loe KOHUTAV) magaja olnud (kui mitte arvestada esimest elukuud) ja umbes poolteist kuud tagasi muutus olukord talutavaks ja mõnusaks. Nüüd viimane viis päeva on asi jälle käest ära läinud. Umbes kell kolm ärkab üles ja on no nii ärkvel kui ärkvel ja jutustab, kurdab, viriseb, naerab, närib oma voodi pulki, loobib mind luttidega. HELP! Siis kui ta niiöelda magab, siis ka vähkreb ja vigiseb.

14.08 Elis on üleval. Ega ma muud oodanudki ju. Niigi kaua magas.

Lisaks on meil terve hunnik täistroppe naabreid. Ülemine tümpsutab päevad-ööd, alumine on augustist saati puurinud (ka hommikuti poole 9 ajal) ja nüüd on selge, mida ta seal puuris/veidi ikka puurib. Korter on vist suht ümber tehtud. Paistab, et meie magamistoa all on nüüd elutuba. Õnneks ei kuulata muusikat eriti kõvasti, aga jutustatakse küll asjalikult kella 1ni välja ja mõnikord hommikul kella 6 ajal vist jõutakse peolt koju või midagi sellist, siis ka on arutelud hoogsad. Lisaks imbub nendel kordadel meie korterisse suitsuhais. Ja kõige haigem on see, et mul ei ole energiat nende jamade vastu võidelda. Kannatan, närvitsen, kirun.

Oihh. Ma ei tea, kuidas Hannes hakkama saab. Kui tema kell 7.30 ärkab, siis tavaliselt just on Elis oma kõige sügavamasse unne jäänud ja siis me magame kahekesi tihti kella 10ni. See on ka minu kõige pikem järjest magamine öö jooksul.

Ja ma ei taha mõeldagi, mis alates aprillist saab, sest siis saab minu emapalk otsa ja tegelikult peaks siis mina ka tööle minema. 

PS! Ilm on ka nii vastik!

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi