Monday, November 14, 2016

just another monday

Ma panin just Elise magama ja selle natukese ajaga oli terve korter täitsa pimedaks muutunud. Enne ma oleksin võinud lausa raamatut lugeda ja nüüd ei näinud peaaegu et tuld põlema panna. Metsa taustal oli veel ere päikeseviir ja see oli nii ilus. Mõtlesin,et püüaks pildile, aga ei viitsind kohe üldse. Ma pistan siia hoopis ühe vana pildi.


Mulle nii meeldib meie vaade. Tegelikult jääb paremale maja ja see on suht inetu, aga kui diivani juurest vaadata,siis see jääb varju. Kahjuks ehitatakse nüüd kogu metsaserv maju täis nii et BÖÖÖÖÖ! Siis saan ilusat vaadet ainult diivanil istudes vaadata.


Vasakule vaadates on võrratu vaade (eriti poolhämaras ja lumesajus) ja paremale vaade pole väga kiita. Tänx Kessu, et sa mu lemmikmodell oled :D

Kui ma nüüd juba sellele korteri lainele jäin, siis panen samal teemal edasi. Meie alumised naabrid puurivad juba augusti keskpaigast saati! Ja ikka nii, et põrand väriseb. Ülemisele naabrile kutsusime Kessuga mendi, aga sellest juba mingis uues postituses. Vahepeal oli päev kus kolm naabrit korraga puurisid, nii et isegi teise tuppa ei saanud põgeneda. Selles suhtes oli Kadrioru kelder-korter super. Ainult vannituppa kostis õrnalt mingi pasun (või viiul või flööt, ma ei mäleta enam) ära. Samas korra-paar nädalas käis sügisel akna alt läbi onu lehepuhuriga. Seda kell 6 ja midagi hommikul. Siis ta läks korra maja taha ja varsti tagasi meie akna juurde. Lasna naabrid tegid alati keset ööd kell 4 suure pauguga oma diivani lahti või midagi taolist ja kukkusid täiskasvanute asja tegema.. no okeiii, saan aru aga.. kõigepealt peate mu suure pauguga üles ajama iga öö, et ma ikka seda maha ei magaks? Esialgu arvasid kõik, et ma liialdan, aga need kes mul külas ööbisid, teavad väga hästi, millest ma räägin. No ja esimeses Lasna korteris elas üleval puukotadega elevant!

Eks ta jah see kortermajade värk ole. A ma ju maapliks ja oma majas elanud ja sellised asjad häirivad mind. Ehk kunagi tulevikus on meil Hannesega oma hütike kusagil metsaserval ja naabriteks karud ja lõvid ja ma ei pea enam puurimise pärast oma närve kulutama.

 

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi