Friday, October 14, 2016

Minu energilise elu saladus

Mulle jäi just facebookis vat selline vahva artikkel ette (loe siit).

 Niisiis võrdlen nüüd veidi oma elu selle targa jutuga.

PUNKT 1! HOMMIKURITUAAL on täitsa olemas. Teesklen, et ei kuule, kuidas Elis mind oma voodist äratada püüab. Teesklen, et ei tunne, kuidas ta mind lutiga viskab. Loobun ja tassin ta poti peale. 

PUNKT 2! TRENN on täitsa olemas. Iga kord kui mähet vahetan või Elist riietada üritan.

PUNKT 3! HEA UNI. Nojahh.. Nendel hetkedel kui ma parasjagu just Elise pärast üleval ei passi, siis on väga hea uni. Ja siis näeb ta jälle unes midagi kriiskamapanevalt jubedat, mis vajab tunniajast lohutamist ja silitamist.

PUNKT 4! SEGADUSE VÄLTIMINE. Või peaks ütlema, et segaduse otsa koperdamise vältimine? Igapäevase koristamise alla liigitaks selle, et kui mõni mänguasi ikka väga ette jääb, siis lendab see ikka väga vihase hooga mängunurka tagasi.

PUNKT 5! LÕÕGASTUMINE ja kohustustest välja lülitumine. Viimati sai seda tehtud eile õhtul ja selle kolme minutiga õnnestus Elisel ronida tühja printerikasti otsa ja sealt suure pauguga alla kukkuda ja enda põsk katki saada.


Minu tegelik energiavalem: vaatan korra oma lapse naeratust ja olen valmis edasi toimetama.





 

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi