Monday, March 21, 2016

Asjadest loobumise kunst

Mul on alati palju asju olnud. Olen pea terve oma elu olnud meeletu koguja ja pole millestki loobuda suutnud. Nii ma siis olen elanud hunniku riiete ja muu pahna otsas. No olgu- asjad on olnud siiski ilusad ja kappi ära mahtunud. Tihti olid kapid aga nii täis, et uksed kinni küll ei tahtnud minna.

Hakkasin oma asjadest loobuma siis kui Hannesega tuttavaks sain ja kokku kolisin. Ei teagi, kas oli põhjuseks see kui vähesega Hannes hakkama saab või see, et Kadrioru korteris oli kapiruumi minimaalselt. Eks vist veidi mõlemat.

Kui ma esimesed ja kõige mõtetumad kotitäied asju minema viskasin, tundsin meeletut kergendust, et olin neist lahti lasknud. Ja sõltuvust, millest pole siiani lahti saanud. Mulle meeldib asju ära visata :)

Ma pole mingi pöörane feng shui jälgija. Küll aga olen pisut selle kohta kunagi lugenud ja igasuguseid muid tarkuseteri ka, et kuidas olla õnnelik ja blablablaa.
No ja mis ma siis selle kohta mõtlen. Minu jaoks on oluline areng ja liikumine. Põhiline ongi see, et vanast peab lahti laskma, et uus saaks tulla. Tunnen, et mida rohkem mul asju on, seda segasem on kogu mu sisemaailm. Ajal peab laskma edasi minna, seega katkised kellad peab käima saama või ära viskama. Meil on vanaisa juures vana ja nii lahe kell, mis mõned aastad tagasi ära väsis. Kell on antiik ja ilus ja lahe, aga seisab. Ja mind see häirib. Vanu asju on palju alles (kuigi palju vanu asju on juba ära visatud) ja mind need asjad häirivad. Palju surnud esiesiesivanemate pilte on ja mind see häirib. Loomulikult ei saa kõiki vanu asju ja veel enam-fotosid ära visata, aga mulle meeldib kui seda seisvat jama on võimalikult vähe.

Olen enda asjade hunnikud juba ammu kontrolli alla saanud. Alles-alles lõpetasin järjekordse riidekapi-ralli ja olen nüüd oma üsna hõreda aga kena korraliku garderoobiga nii rahul. Ei pea enne lõputult tuuseldama kui paraja ja tänapäevase outfiti kokku saan panna.

Edasi pean liikuma väikese kapi kallale, kuhu on kogunenud vanu arveid, tšekke, manuaale, postkaarte ja niisaama kritseldusi-kirjatükke. Töö on ees suur, aga korras kapp on pingutust väärt.

Nii et kallid sõbrad- parim aeg on just nüüd ja just täpselt nüüd. Laseme kevade ka oma kappidesse :)


Palju päikest! :*
KQ

           

2 comments:

  1. Ma lihtsalt tahan öelda, et sul on font selline, et jube vastik on lugeda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ütleks veel lihtsamalt, et siis peaksid vähem trükitähti elus kasutama ja harjutama kirjatähti, et neist aru hakkaksid saama.

      Delete

Jälgi meid ka edaspidi