Monday, November 9, 2015

Niisis. Hommik. Umbes kell 5.30.
Mulle oli raseduse ajal ülikallis minu "tussipadi". Nii kutsus seda Hannes, sest see padi oli mul vajadusel kaisus, vajadusel kõhu all ja vajadusel jalge vahel. Niisiis- tussipadi. 
Viimasel ajal siiski pigem lihtsalt kaisutasin seda. Sellel varahommikul kasutasin patja nimevääriliselt. Õnneks!
Hakkasin endpisut liigutama ja läbi une tundsin, et tegin padja märjaks. No pisut-pisut. Viskasin padja põrandale ja hakkasin püsti tõusma- padi käis kiiresti jalgevahele tagasi, et kogu voodi ja põrand "pissi" täis ei saaks. 
Padja olin sunnitud ära viskama. Otseloomulikult. :)
Järgmine tund möödus kaheldes. Piss? Veed? Piss? Veed?
Üritasin pikutada ja siis mingi hetk tundsin, et tahaks vetsu jälle. Enne potile jõudmist tuli esimene suuuuur kramp (vist see kõige tugevam üleüldse). Siis ma väänlesin poti peal, endal silmad märjad.
 No mis siis ikka. Pugesin Hannesele kaissu, võtsin ümbert kinni ja teavitasin teda, et veed tulid vist ära ja asi hakkab pihta.
Edasi üritasin kuidagi midagi ära teha ja samal ajal tuhudest  aru saada. Väga ebaregulaarsed tuhud, pidev väike kramp, asju üritasin kotti sättida ja otsida, mingeid pabereid täita, mis ämmakas eelmine päev andis. 
Ja siis tuli uus lahmakas vett. Kiire dušš ja kuidagi riidesse, haigla poole vurama.
Õnneks jäi auto kuivaks. 
Nii kui haigla uksest sisse astusime, nõudsin mina vetsu!
Veed nirisesid pidevalt. Registratuuris rääkisin kiiresti loo ära, kästi oodata. Siis tundsin, et tuhud läksid regulaarseks. Tugev valu vaheldus õndsa ja tavalise tundega. Ukse taga oli tuhudel u 5 minutit vahet. Kabinetis topiti mind aparaatide külge, siis oli vahe juba 2-3 minutit. Sain sealt mingi haiglakitli selga ja saadeti vastaskabinetti. Arstil läks päris kaua, enne kui mind vastu jõudis võtta. Samal ajal mina piinlesin ukse taga, otse registratuuri laua juures, teised rasedad rahulikult ümberringi istumas. Tuhude vahe vaevu minut. Hannes mu selga masseerimas. Kui lõpuks pukki sain, ehmatas arst ära. " Tooge lauda, ta hakkab ju KOHE sünnitama!!!!"


Nüüd jälle Elist toitma! Kui ta ainult sööks, täitsa jama kohe sellega. 

Ja vabandan, kui vigu sisse juhtus. Arvuti teeb vahepeal nalja, klavi ei taha töötada ja mul ei ole aega teksti läbi lugeda :).

Tsaukiiii.

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi