Saturday, July 18, 2015

Beebihullus

Ma pean tunnistama, et olen nüüd pisut ära keeranud. 
Olen suht kahe jalaga maa peal inimene ja siiani arvasin, et minuga nii ei lähe.
AGA!!! Peale seda kui ma teada sain, et meie pisibeebi on tüdruk, ei suuda ma ennast beebipoodidest, beebiportaalidest ja niisama beebiosakondadest eemal hoida. 

Siin siis tulemus:
Päris-päris palju asju olen ostnud Humanast. I can't wear pink.. 1.50 euri ja sweetie 1.90 euri
:)
                                                       Humana. Lilleline 2.50, teised 2.30
                                                       Kleit Rimist alega 5 euri.
                                        Ja kõige lemmikum KIDZ ONE-st 8.99 eest.








 Ja Okidokist tellisin sellise ära. :) Maksime 80 euri ja oleme niiiiii rahul! Väga hästi hoitud ja sobib meile hästi-hästi-hästi.


 Madratsi ja voodipehmenduse saime voodiga kaasa. Padi jällegi Humanast (1.50)
Ja eile ostsin veel Humanast ühe voodipehmenduse. Kaelkirjakutega! Sobib hästi voodiga kokku. Maksis ainult 4 euri.

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi