Monday, July 27, 2015

Pulmaplaanid- hakkab looma

Pulmad on kohekohe ukse ees ja mina avastasin alles nädalake tagasi, et ma pean hakkama nüüd sellele suursündmusele mõtlema ja beebiriided ja muu sellise hiljemaks jätma.
Kust alustada? Täielik puder ja kapsad. Ostsin siin veidi üle kuu tagasi anne&stiili UNISTUSTE PULMAD. Siis sai see ajakiri läbi loetud ja isegi endale märkmeid tehtud. Hakkasin aga uurima, et mis ma seal siis ära lugesin. Ausõna! Miks ma sellele ajakirjale ligi 6 euri kulutasin??? Nett lahti ja veidi siin ja seal piilumist. Lõpuks ometi hakkas kõik ilmet võtma.
Hetkel on veel mõnigi asi nii ja naa, aga paistab, et saab kuidagi pulmad peetud. Enne olid põhimõtteliselt ainult kutsed tehtud ja osadele üle ka antud. Eile käisime maal. Sain kleidiproovi teha (mu kallis vanaema õmbleb minu soovide järgi) ja mu kallis tulevane sai leeri lõpetatud. Täna sai põhimõtteliselt paika pandud menüü söögikohas ja veel pisut plaane pärastiseks koduseks grilliks. Ja justjust ostsime kontserdipiletid ja bronnisime hotellitoa Pärnus. Plaan oli iseenesest minna kohe mitmeks päevaks Lõuna-Eestisse ja PUHATA!!! aga kui ilm on selline jama, siis ei viitsi ainult hotellides passida ja selle eest maksta. Teeme siis kindla peale ühe õhtu Curly Strings'i seltsis ja kui ilmad ilusad juhtuvad olema, eks siis näeb, mis pihta hakkame.

Ajaa blog.tr.ee tahab, et ma kirjutaksin PBATBKFO ,et seal oma blogi kinnitada või midaiganes.. No palun väga siis!!
 

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi