Tuesday, December 29, 2015

Elise esimesed jõulud


´

Üritan midagi kirjutada kuigi preili nõustub ainult süles olema, nii et´ma siis ühekäeline /kui sedagi/.


Meie jõulud olid igati toredad. Tädi Kessu tuli 23ndal meile.
 
24ndal käisime Ambla vanavanaissi 80ndal juubelil ja Elis sai niiii paljude sugulatega sõbraks.



Õhtul sõitsime tagasi koju ja võtsime meie Ambla-pere ka kaasa. Kinke tekkis kuuse alla kuhjaga.

 Veel tänagi potsatas kuuse alla pakike Elise nimega. Emme ei jõua oodata, et Elis tuttu jääks ja emme seda ülivahvat raamatut täitma jõuaks hakata.
 
25ndal liitus minu perega Hannese pere ja Martin, pidasime minu sünnat.

 
Tegime perepilti. Minu Tamm ja Tõruke!
Liikuvat pilti kogu sellest jõulumöllust näeb mu imelise õekese blogist

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi