Sunday, June 19, 2016

Draama-maama

Niisiis. Mul keerleb see Padjaklubi-Laura teema kusagil ajurakkude vahel (pole ka imestada, sest kogu mu fb on seda draamat täis), seega viskan ka oma mõtted "paberile". Ehk siis- kõige ebaoriginaalsem postitus üleüldse.

Ausalt! Ma ei teadnud mingisugusest Padjaklubi-Laura blogist mittekuimidagi (jep, olen kivipalli all vist elanud) , samas Kai postitusi loen pisteliselt juba üsna tükk aega. Nimelt telkut ma viimasel ajal väga ei vaata (valetan! Jalgpall on elu!), seega kogu see tv3-e promo on minust mööda hiilinud. Küll aga olen Facebookis ühes vahvas blogimaastiku grupis ja seal ikka Kai figureerib üsna tihti.

No loomulikult tekkis huvi, mis selle herilasepesa kihisema pani, läksin ja vaatasin "Laura" ka üle- täpsemalt lausa 6 "Laura" osa, sest ma kaisutasin parasjagu oma 7kuusega ja ei viitsinud niipalju liigutada, et arvutini ulatuks.

No see blogi oli täpselt selline, nagu ma arvasin. Eks ma teadsin, et see Laura seal sarjas üks naiivne-naerukihistav-rumal beib on. Loogiline mõttekäik- kui on Laura blogi, siis näeme seal ikka sedasama beibsi. Videod jäid minu jaoks üüratult igavaks. Vaatan igapäevaselt üsna palju youtubereid ja loen väga asjalikke, põnevaid ja mahlakaid blogisid. Seega on mul niiväga kahju, et "Laura" need kategooriad kinni pani. 

Nüüd siis veidi isikust, kes peitub tegelikult Laura taga. Gretest on mul siiani üsna savi olnud. Nüüd arvan, et äkki on see naisterahvas liiga kaua lolli bimbot mänginud ja TV3 peaks talle mõne targa rolli välja mõtlema. Paistab,et Laura on talle liiga omaseks saanud!



* Minu puhul ei saa kohe kindlasti kadedusest rääkida, sest ma olen oma niiöelda blogisse ikka väga vähe aega ja energiat panustanud. Pigem torkan lihtsalt mõned mõtted siia, et nad aju seest välja saada ja mul suht savi, kas keegi peale mu õe mu vaimusünnitusi loeb ka. Nii et Ei, Ma pole kohe kindlasti, KOHE PÄRIS KINDLASTI, Grete peale kade :D


* Mis huvitav asi see "kivipall" on? Lugesin just oma teksti läbi ja nagu WHAAAAT? Kuskohast see sinna sai? Hoolimata selle lause veidrusest, mulle see üsna meeldis, niiet! Ronin oma kivipalli alla tagasi. Paiiiiiiiii!




No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi