Monday, February 1, 2016

HEIHEII!

Meie jaoks oli eelmine nädal üsna kirju. Juhtus nii mõndagi. Mina jooksin neljal hommikul EMO vahet. Sain ennast natuke katki ja sellega seoses olin kahel päeval lausa invaliid. Ei suutnud eriti istudes last sööta, raskusi oli mässu vahetamisega ja ka Elise tõstmisega. Öösiti ei saanud kuidagi liikuma, peksin Hannese Elisega toimetama. Minu ajutise võimetuse tõttu tunnen, et eelmise nädalaga on meil väike "taandareng" toimunud. EI,mitte Elisel, tema on mu tubli väike printsess. Kuid kõik see, millega ma juba nii hästi hakkama sain, on nüüd jälle soiku jäänud. Korter on sassis, ma pole oma hobidega tegeleda saanud ja mis minu jaoks kõige häirivam- ma pole saanud Elist üldse potile panna.
Aga nüüd on kõik juba üsna kenasti ja loksub vähehaaval paika,nii et JEEEIIIIII!!!

Elis oli minu EMOs passimise ajal Hannese vanaemaga. Ja kõik need neli hommikut läksid nii, et ma toitsin Elise ära ja panin tuttu. Ja kui ma koju tagasi jõudsin, ärkas Elis üles. Vanavanal võis ikka päris igav olla. Tegelikult läks päris hästi. Ma ei kujuta ette, mis Elis oleks teinud kui ärgates minu nägu esimene poleks olnud. Täna näiteks rääkisin telefonis oma vanaemaga ja Elis parasjagu ärkas. Olen varem ka Elisel telefonis ema ja vanaemaga " jutustada" lasknud. Seekord oli ta vist veel liiga unine ja nii kui Ambla-Ana paar sõna telefoni ütles, läks hüsteeriline nutt lahti.Lõpetasin kõne, aga Elis rahunes lõplikult alles poole tunni pärast.

Veidi aega tagasi sorteerisime Elisega tema toas riideid. No ausalt,neid parasjagu parajaid nunnukaid on nii palju, et kui me ka kolm korda päevas riideid vahetaks, me ei jõuaks ikka neid kõiki ära proovida.
Nüüd ongi käes see aeg, et ma vaatan kui kiiresti ta kasvab ja kui kahju mul sellest on. Minu pisike beebi on juba täitsa laps, beebi on imelik öelda.

No ja me ostsime uue auto. Või noh- meie jaoks uue :D Ja ma olen nii õnnelik ja rahul.

JA ELIS SAI 3-KUUSEKS!!!

Ma lähen nüüd ja proovin selle nädala huvitavaks elada, et oleks jälle millest kirjutada.

JÄRGMISE ESMASPÄEVANI!! 

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi