Monday, January 18, 2016

Heiheii!

Elis magab ja emme leidis tee arvutisse.

See blogimisevärk on mulle ikka suht uus ja ma tunnen, et pole siin veel oma õiget rada leidnud. Jah- eks Elis on mu kõige tähtsam igas päevas ja mu elu keerleb veel väga pikalt põhiliselt tema ümber. Samas üritan ma hakkama saada ka palju enamaga. Mulle meeldib väga remonti teha ja pidevalt oma kodu värskendada, meeldib kokata, tahaks rohkem õmmelda ja luuletusi kirjutada. Lõpuks  ometi tunnen, et jõuan Elise kõrvalt ka midagi muud korda saata.

Võtsin siis otsuse vastu, et hakkan kirjutama igal esmaspäeval. Kasvõi niisama ilmast, aga kirjutan. Lasen vaimu vabaks, sõrmedel mööda klaviatuuri ringi sibada ja võtan eelmise nädala kokku.

Hakkame siis pihta :)

Elis on tubli laps! Meie elu on läinud palju lihtsamaks. Elis oli alguses suur unekott. Kui me haiglast koju saime, tekkis meil probleem toidu ülestulemisega, teda pidi pikalt peale söömist püsti hoidma, et midagi ikka kõtusse ka jääks. Ja meil oli ju iga gramm arvel, sest neiu ei viitsinud süüa. Selle pikalt süles püstihoidmisega hellitasime ta ära ja ta jäi magama ainult süles või mõnikord ka kaisus. Ma magasin mitu nädalat poolistukil ja laps kõhu peal. Nüüd püsib piim enamvähem sees (kusjuures mina seostan seda suurt piima ülesajamist Espumisaniga, kui hakkasime seda võtma, tekkis probleem ja kui puuksurohtu vahetasime, läks asi palju paremaks). Pika jama peale oleme nüüd Elise jälle magama saanud. Õhtuti puhas mässu, kõht piima täis ja magamistuppa. Seal teeme 5minutilise paitamise. Pai-pai peale, pai-pai kulmule, pai-pai silmale ja nii kuni varvasteni välja. Siis panen Elise tema voodisse ja selleks ajaks kui teisele poole voodit jõuan, ta magab.
Päevased uned teeb ta ainult kombe sees ja vankris. Diivani peal ka, aga siis peab emme koguaeg kõrval olema, muidu on kisa lahti.
Elis jutustab. Eriti kui issi töölt koju jõuab, siis ta räägib issile vist terve meie päeva ära. Muidugi proovi sa mõista "auu" ja "aauuu" mõtet, aga mõte seal taga on, seda on pisikesest näost näha.
Üsna tihti püüame pissi potti, eile plurtsatas sinna ka midagi enamat :) Loomulikult saan ma aru, et TEMA tegelikult ei saa veel sellest aru, et nüüd peab pissima, aga paljud lapsed kardavad potti ju just sellepärast, et nad ei saa aru, miks nad seal istuma peavad. Loodan, et Elisel seda potihirmu ei teki ja ta mingil hetkel taipab, et kui pissu ära tuleb, siis emme on rõõmus ja võtab ta poti kohalt ära. Muidugi ei pane ma teda veel potile istuma, lihtsalt hoian teda seal kohal ja loomulikult vägisi potile ei suru ja kinni ei hoia.



Mina olen tegelenud ikka veel muudkui Elise toaga ja ausalt,:) saab küll varsti valmis.

Pisikesed killukesed siin ka vaatamiseks, ehk järgmine nädal juba midagi rohkemat näidata (näiteks tool, mida ma hetkel hoolega kleebin).
 
 
Selle kaardi saime Hannesega eelmistel jõuludel Kessult. Kaardi taga on head soovid jõuludeks ja uueks aastaks koos sooviga, et aasta 2015 tooks meile väikese tõrukese (tõigi). Nüüd valvavad need 3 armsakest meie armsakese üle.

 
Ja aasta hiljem tegi tädi Kessu Elisele sellise vahva pildikese
 
 
 

 
Mina võtsin need...
... ja panin seinale.
 
***Järgmise nädalani***
 

No comments:

Post a Comment

Jälgi meid ka edaspidi